Powered By Blogger

nuffnang

Friday, June 29, 2012

Keja~keja!!

Dear blog,

Waaaaa.. Hari ni hari yang paling meletihkan aku.. Seharian aku n member g carik kerja merata tempat.. Semua kedai aku main redah jerk  masukkk... Malu tu ada la gak, tapi desperate nk kja punya pasal.. Terpaksa leeee menebalkan muka aku nih.. Dalam banyak-banyak kedai yang aku masuk, aku dapat trus kja kat Nandos... Tapi bila pkir-pkir balik, nnt dh nak puasa.. Kang tergugat iman aku dok served makanan dengan customer...

So aku rsa, aku nk reject kot kerja tuh.. Hurm.. Esok plak aku ada interview dengan Popular (Kedai Buku).. Kedai buku ok gak leee kn.. Boley la aku tanamkan sifat pencinta buku.. Aku ni bukannya suka sangat bab-bab baca buku nih.. Hopefully dapat la kja tuh.. Aminnnn~

Tadik dah penat aku carik kja, sempat lagik aku g lunch makan Burger King yang tengah wat promotion skrg nih.. Dah lama aku x makan Burger King nih.. Hihihi.. Ni kira kes melepas gian + rindu la..



Anyway, kawan-kawan doakan aku berjaya interview esok k.. 

No comments:

Post a Comment