Powered By Blogger

nuffnang

Wednesday, June 13, 2012

Panasnye makkk~

Dear blog,

Today as usual aku bangun pagi then trus g mandi n siap-siap nk g study kt library.. 1st paper aku is on 18th June 2012, so aku dh kna start struggle study utk dua paper yang merangkumi 4 credit hour.. Kalo paper ni aku x ley score terok la aku punya result nnt.. Hopefully aku boley score la dua paper nih.. 

Semalam pon seharian aku study kat library.. Mggu ni aku x tw knp bilik aku rsa panas sgt.. Bahang dia hanya Dia yg tahu.. Mandi peloh aku dok dalam bilik tue ha.. Kira siap boley wat sauna la pendek kata.. Hoho.. Semalam pon around kol 11pm, badan aku dh start melekit-lekit dengan peloh.. Aku pon ape lgik, trus g toilet mndi sekali lagik.. Aku takot gak la mndi lewat-lewat malam ni sbb mak aku cakap x elok mndi lewat mlm nih... Boley dapat jantung berair woooo.. Tapi kali nih aku dh x kesah dh.. Panas mengatasi segalanya.. Hoho..

Tadik aku saja la google temperature kat Penang ni ha... Pergh patut r panas len mcm je ha.. Aku kalo sidai baju kat luar tu ha.. 20 minit dh kering completely.. Hebat kn.. Astaghfirullahhalazim... Hoho.. Kawan- kawan aku bukan merungut taw dengan kejadian yang Dia bagi kat kita, just nk gitaw korg je info temperature kat Penang ni haa.. hihi..


George Town, Pulau Pinang

current conditions
Current Conditions (as of 14:30)
Mostly Cloudy
Mostly Cloudy
32°C
Feels like: 41°C
  • Barometer
  • 1009 mb
  • Dewpoint
  • 26°C
  • Humidity
  • 71%
  • Visibility
  • 7 km
  • Rainfall in Last hr
  • Not Available
  • Rainfall in Last 24 Hrs
  • 0 cm
  • Wind
  • 19 km/hr SSW
  • Sunrise
  • 07:05
  • Sunset
  • 19:31
  • UV Index
  • 10 Very High
Observed at Penang / Bayan Lepas
All times shown are local to George Town
Today's Forecast
Today
Partly Cloudy
Partly Cloudy
Hi: 34°C
Lo: 24°C
17: 00
Partly Cloudy
Partly Cloudy
32°C
20: 00
Partly Cloudy
Partly Cloudy
29°C
23: 00
Mostly Cloudy
Mostly Cloudy
27°C







So kawan-kawan mari lah kita minum air banyak-banyak yew.. N kawan-kawan yang sama gak mcm aku yg nk ambik final exam, sila la jaga kesihatan.. K la nk smbg study balik..

Sampai ketemu yukk~

No comments:

Post a Comment