Powered By Blogger

nuffnang

Thursday, June 28, 2012

Semester break~

Dear blog,

Alhmadulillah aku dah berjaya habeskan menjawab paper killer aku utk sem nih.. Last week, aku mmg buzy sgt menelaah buku je kja aku..(bunyik mcm tipu jeee nany).. hohohoo.. Anyway, thanks a lot to Mr.Nescape (Nescafe) yang telah banyak membantu aku untuk menerangkan mata yang 24hours ngantok.. As mentioned before, kali nih aku kna lagik 1 hari ada 2 paper.. Habes ja 2 paper tuh, trus esok tu aku demam.. Bukan setakat demam ja aku dapat, sekali dengan diarrhea kot.. Mmg dugaan besar buat aku time tuh.. Kja aku asek g toilet ja.. Dah mcm penunggu toilet pon ada.. Kalo nk ikotkan hati aku nih, nak ja aku study dlm toilet.. Penat tau ulang alik g toilet..

Now, aku dah jadik penunggu kat rumah pulak.. Niat dihati nk carik kja la utk cuti kali ni.. Xnk aku membesarkan badan ja kat umah nih.. Kali ni gak aku nk trunkan berat badan.. Almaklumlah, next month abg aku nk kawen.. Time ni la aku nk melaram.. Hahahahah.. (over sudeeyyy).. First gaji aku, mmg aku nk g rembat beli Handphone dlu le kan.. Hp aku yg skrg ni dh kira mmg kuno r.. Kalo muzium boley trima kira mmg dahsyat la.. Jum tngok Hp yg aku nk bli kali nih~ 

Taraaaaa~


SAMSUNG GALAXY W

Ni la aim aku kali nih!! Budget aku mmg utk hp ni je la yg mmpu.. Yg len mmg x mmpu r.. Hopefully aku berjaya dapatkanya!! Aminnnnn~ Hurm.. tu je la kot utk kali nih.. See ya~

No comments:

Post a Comment