Powered By Blogger

nuffnang

Friday, June 8, 2012

Final Exam Datang Lagik!!

Dear Blog,


Exam slip aku yang ke-empat sepanjang aku di USM, Pulau Pinang.. Sem nih aku terpaksa harungi lagik situasi kelam kabut.. Seperti yang anda boley lihat diatas, pada 18 June 2012 bersamaan first day of exam, aku ada dua paper..!! Mintak-mintak la aku x demam kali nih.. huhuh.. Kawan - kawan doakan aku boley jawab yew smua paper.. Pada kawan - kawan jugak selamat mengaharungi final exam yew..!! Chaiyuk!! Chaiyuk!!

Satu lagik, dikesempatan ini aku nk minx maap lew kpd semua kengkawan and para lecturers kot-kot aku ada tersalah kata, salah bicara dan seumpamanya.. Perghhh... Dah mcm hari raye laks.. Anyway terima kasih semua yang banyak membantu dalam study, assignment, project dan lain-lain..

Kapkunkap na kha~

No comments:

Post a Comment