Powered By Blogger

nuffnang

Monday, December 24, 2012

Exam + Fever + Flu + Sore Throat = WALLAWEH!!

Dear blog, 

Minggu nih study week untuk bebudak USM.. smua org akan berpusu - pusu ke library untuk menelaah preparation exam nnt.. Aku sem nih ja rasa malas nk g library.. Rasa lg heaven dok dlm bilik.. So, subjek menjdik pilihan aku pada hari ini adalah MARKETING.. Dengaq mcm senang kan.. Mmg senang pon kalo org yg jenis ska bca buku.. Tapi untuk aku mmg payah gila nk mmbaca nih.. Tuhan je maha mengetahui~

Utk subjek ni lecturer aku dh inform yg smua topic akan masuk dalam exam.. Cuba korang bayangkan dalam satu buku nih aku nk kna digest 20 CHAPTER woiiii!! Adehhhh.. Habesla aku kali nih.. 

And as usual setiap sem aku nk ambek exam, mcm2 benda melanda aku.. Kali nih x sempat nk exam pon aku dh dapat selesema.. Adesss.. Apesal la mcm nih.. Mggdix btul badan aku nih.. Tlg la lawan bacteria mcm iklan vitagen tu haaaa... Kan bagus, xdak la aku nk slalu sakit..

Anyway aku harap nnt mggu exam smua penyakit aku akan hilang.. Aku rsa kali ni mmg wajar untuk prepare smua ubat, vitamin, minyak n so on n so forth.. Aku x nk sakittttt... Terok paper aku nnt.. Hopefully sem nih smua akan berjalan dgn lancar.. 

Ya Allah Kau kuatkan la tubuh badanku untuk mengharungi smua ni, Kau kuatkan semangat ku untuk study, Kau buka minda aku untuk terima semua ilmu, Kau kuatkan lah ingatanku yang kupelajari, Kau permudahkan lah untuk aku serta rakan-rakanku untuk menjawab soalan exam nnt.. Amin~

Kepada semua students yg mcm aku nih.. Selamat Berstudy n Goodluck utk exam!!!

No comments:

Post a Comment