Powered By Blogger

nuffnang

Saturday, July 28, 2012

Salam Ramadhan~

Dear blog,

Hyepppp... Sekarang dah masuk bulan Ramadhan.. Alhamdulillah berkat dari Nya (Allah) kita still lagik boley berjumpa dengan bulan Ramadhan yang penuh barakah.. Hmmm.. bulan puasa nih aku dh kurang bergiat la nak menaip-naip nih.. Asal balik kja ja aku trus buuuummmm tido.. Penat layan kerenah customer yg mcm-mcm akai depa..  Anyway, aku harap belum terlambat lagi utk aku ucapkan Salam Ramadhan kepada semua saudara-mara, toknek, tokcik, makcik, pakcik, adek, kakak, abang dan seangkatan denganya... X lupa jugak kepada semua saudara Islam saya di seluruh dunia~

Ok kawan - kawan selamat beramal di Bulan Ramadhan ini.. Kawan - kawan jangan lupa apa pon yang kita buat di dunia ni kita haruslah specifically just for Him (Allah).. Pasang niat anda elok -elok yew.. Moga amal ibadah yang kita lakukan dapat diterima oleh Nya (Allah).. Aminnnnnnn..

Jum layan video Matluthfi nih~


No comments:

Post a Comment