Powered By Blogger

nuffnang

Thursday, July 5, 2012

Perubahan kearah kebaikan~

Dear blog,

Rasanya ramai org dah tau Irma Hasmie dah kawen kann.. Alhamdulillah kawen suda dia.. Aku sangat suka dengan perubahan yg Irma Hasmie lakukan.. Ini jugak dapat membuktikan kpd smua org kt luar sana yang menutup aurat ni x membataskan kita untuk melakukan perkara harian kita..
Sama gak mcm Wardina, Diana Amir, Fara Ashikin n ramai lagik... Depa still lagik active dalam bidang seni depa suka..

Alhamdulillah rezeki n kira jodoh Irma Hasmie dia berjumpa dengan mak mertua dia dekat Mekah time dia menunaikan umrah.. Satu lagik, incident Irma Hasmie ni jugak buat aku lagik percaya JODOH kita smua dh ditentukan oleh Dia.. Aku x kta la si Nabil tu jahat.. Tapi apa yg aku nk kta, kalo kita dh putus dengan si dia.. Insyallah ada org yg lebey baik utk kita.. So kepada gadis-gadis yg  bru ja putus cinta.. Relaxx n chill ok... X yah nk menangis bagai nk rak sangat ok.. Ada ramai lagi lelaki kat luar sna yang insyallah lebih baik utk kita...

Apa-apa pon aku nk ucapkan tahniah kat Irma Hasmie n husband.. Selamat Pengantin Baru!!


No comments:

Post a Comment