Powered By Blogger

nuffnang

Monday, November 7, 2011

Review Film Real Steel



Perghh... Hebat x hebat cerita ni smpai buat aku tngok dua kali kat wayang.. First time aku pegi tngok dengan adek aku dekat Queensbay Mall, Penang pastu disebabkan buah hati yang teringin gila nak tngok cerita ni, terpaksa la aku tngok sekali lagi nak teman dia punya pasal.. Kalo x kang merajok pulak kan, sepasal pulak aku nak kna pujok.. hihi.. Tapi mmg berbaloi pon kalo nak tngok cerita ni banyak kali cuma aku nanges masa tngok first time ja la.. (terjiwang sudey)So korang mesti boley bayang bertapa gempaknya cerita ni.. Part yang sangat-sangat best bila HUGH JACKMAN yang hensem, macho + ganaz suddenly change to a very nice person to the only one son(DAKOTA GOYO) yang dia ada .. Dakota Goyo nie plak sangat pandai berlakon dengan mata dia yang stunning.. Muahahaha.. I loike dat boy!! Robot yang ada dalam cerita pon mmg x boley blah.. Anyway aku sangat berpuas hati dengan jalan cerita yang menarik dengan CGI effect yang best, so saya bagi 5 BINTANG la!!  

Ni adalah diantara robot-robot yang femes dalam cerita ni :-







#Credit Mr.Google for the pictures..

Sekian, 
Peace No War!!

1 comment: