Powered By Blogger

nuffnang

Monday, August 25, 2014

Counting Days!

Dear blog,

Caption x boley blah counting days kaann... hahahhaa... Anyway bukan counting days nak kawen or tunang taw.. Alhamdulillah aku dah pon berjaya habeskan empat tahun degree.. Menakutkan dengar empat tahun, rasa macam lambat gila nk habes.. Empat tahun degree lain sangat dengan zaman diploma dulu.. Dulu zaman diploma aku nerd ckit but in the same time aku sangat active.. Semua aktiviti aku join sebab nak dapat hostel punya pasal.. Bila degree aku jadik low profile cikit and plus malas study.. Bila nk exam ja baru kalot nk study..

Best part masa last sem ni la banyak kuaq jalan-jalan dengan classmate.. Sekarang pulak gejala SELFIE makin berleluasa.. Pi mana-mana ja, x sah kalo x berSELFIE.. Sem last ni jugak la makin rapat ukhwah kami sekelas.. Kalo dulu, semua org bukan main bz dengan kerja masing-masing.. Tapi sekarang pantang ada masa free ja... Trosssss.. Vrommmmm...



Love you girls! Wish all of you good luck in your career! See you all in our convocation day..


Sayonara! :P

No comments:

Post a Comment