Powered By Blogger

nuffnang

Sunday, March 2, 2014

Mood : Bersyukur

Dear blog,

Memalam ni jari jemari ni rajin pulak nak menaip.. Esok bermulalah minggu bz aku as final year student.. Result untuk sem lepas alhamdulillah amat memuaskan untuk orang yang malas macam aku nih.. Aku harap untuk sem nih aku akan usaha lebih lagi untuk sem terakhir aku disini.. Insyallah doakan yew.. Thanks to my family, my buah hati and also to my dearest friends for supporting and be there for me whenever i need them.. Anak buahku pon semakin bertambah n smuanya mennyerikan lagi hari - hari yang indah..


**(from left and above) Nur Irdina, Nur Kaisara Sofea, Ahmad Irfan, Nur Kalisya Sofea, Nur Hannah, Muhammad Naufal. (from left and below) Nur Hani Sofea, Muhammad Ammar, Nur Aina Zahraa**

(credit to sapa rasa dia punya pic!)

Tahun baru 2014 membuatkan diri aku ni lebih matang dan untuk teruskan menjalani liku-liku kehidupan.. Termasuklah umur aku yang makin bertambah.. Aku bersyukur kepadaNya aku dikurniakan kesihatan yang baik untuk aku teruskan bernafas dimuka bumi ni.. Perancangan hidup aku berjalan lancar seperti yang aku rancang.. Alhamdulillah.. Thanks Allah!  

No comments:

Post a Comment