Powered By Blogger

nuffnang

Thursday, May 31, 2012

E~Day

Dear blog,

Hye again.. Its been quite long aku x update blog nih.. Anyway, aku ada banyak sangat cerita since dah lama jari jemari ni x menaip.. Bkan apa lately ni trpaksa rajin menaip assignment je keje aku *sadis.. Tp x pe la, life as a student kira normal la tu kan.. Ok jum start dengan cerita pertama aku untuk minggu nih.. Last week, kazen aku dah pun bertunang pada 26.05.2012 bersamaan dengan hari sabtu lepas.. Kazen aku ni boley dikatakan one of closes kazen of mine la.. Dah tu sama umur pulak dengan aku *tercabar  sudey.. Adeh.. 

Persiapan majlis pertunangan ni a.k.a e~day (versi omputeh) bertemakan ala-ala vintage gitu.. Rumah tu mmg dh vintage habes dr ke langsir, kerusi, perabot and etc. But most of us wore pink dress la, sbb tuan tanah suroh pakai pink.. Macam aku ni yang serba ganaz mana la nk jumpa pink dress kn.. So aku pon rembat la apa-apa pon yg ada unsur pink.. agagagaga..



Aku start dengan makanan dlu la eh.. Baru la semua kecur air liur ckit *termasuk aku r.. Makanan kali ni not that bad.. But i love the presentation :p *cewah dh mcm masterchef pulak aku komen..



Ni kira desserts of the day la~ *the best opkos la pudding caramel kn!

 
Main dish pulak nasi tomato + ayam masak merah + daging masak hitam + salad kuah kacang..

Time ni kira aku antara orang yang agak awal la yang buat muka x malu g sapedek (makan) kaw-kaw punya.. Aku mmg dh lama dok bising kat roomate aku yang aku nk sangat makan nasik kenduri.. x dapat nasik minyak, nasik tomato pon kira jadik la kn.. 

Seterusnya rombongan lelaki pon sampai la.. Aku pulak time ni bru balik dr merempit dengan mak aku g balik rumah jap.. Mmg x senonoh pakai jubah mrempit gila dahsyat.. Sampi-sampai ja maple (bakal pengantin lelaki) dah ada kt luar.. Habes keayuan aku *cisss.. Muka maple relax ja, x nebes lansung.. Senyum je memanjang~

Groom to be~

Bride to be~

Kat bawah ni pulak sekitar perbincangan untuk perkahwinan kemudian terus dengan acara sarung cincin oleh future mother in law..

Hantarans~

Perbincangan dimulakan~




Aku pon nk jugak menempek disini

Alhamdulillah

Selesai sudey..

I'm engaged!

Pic of the day

Lastly kawan yang ingin nak kan aku kawen cepat.. silalah like post nih.. jangan like ja, doa sama k.. Aku pon nk sangat time tu datang cepat.. amin~

The end~

No comments:

Post a Comment