Powered By Blogger

nuffnang

Sunday, March 4, 2012

Berita Gumbira!!

Dear blog,

Sorry sebab dah lama sangat tinggal blog nih.. Ni kalo rumah aku, dah banyak spider web.. Hihihi.. Anyway sekarang aku dah officially jadik second year, second semester student.. Automatik kira makin susah la subjek2 yg aku perlu tempuhi.. Tapi tahun ni aku harap semua akan berjalan dengan lancar la..  Awal bulan March ni aku dapat berita yang paling happppy!! Kakak ipar aku tengah mengandung baby twins!!! Hooorayyy!! 


Cutekan???? Dari dulu aku berangan nak ada adek-beradek twins ka?? kazen twins ka?? baby twins sendrik of course la lambat lagi kan.. Tapi kalo rezeki, memang nak sangat!!! So sekarang satu family aku seronok nk menunggu kehadiran baby twins nih.. Yang peliknya both family background x pernah ada twins.. Pelik2.. Tapi yang bestnya Hani Sofea suka sangat isap kedua-dua ibu jari kaki dia.. Sebab tu kot dia dapat adek kembar.. 

So, ibu-ibu diluar sana yang teringin sangat nak baby twins sila la suruh anak anda isap kedua-dua ibu jari kaki yew.. Insyallah dapat baby twins.. (SILA JANGAN IKOT YEW.. AJARAN SESAT TERLAMPAU) Muahahahahah.. 


Apa-apa pun mak ngah tetap sayang Hani Sofea lebey okay.. No worries!! Love you too much!! Lastly, welcome to AshBurn's falmily twins..

No comments:

Post a Comment